Pentru a coincide cu începutul anului aniversar 2017, CLARK lansează o ediție centenară a seriilor de stivuitoare cu ardere internă C20-35 și GTS20-33. CLARK va prezenta ediția specială cu o capacitate de 2,0 până la 3,5 tone la târgul LogiMAT din Stuttgart în perioada 14-16 martie 2017 (sala 6, standul 6F41). La o sută de ani după ce Eugene Bradley Clark a inventat stivuitorul, CLARK expune cele două stivuitoare contrabalansate cu un design aniversar izbitor. Seria GTS20-33 a fost lansată pentru prima dată în 2016 și este potrivită pentru o gamă largă de aplicații de distribuție, producție și depozitare a mărfurilor pe piața de volum.
Stivuitor nou cu volum mare, cu un design aniversar: GTS20-33
“One Purpose. One Brand. One Legacy. One Century.” – „Un singur scop. Un singur brand. O moștenire. Un secol ”. Acesta este motto-ul adoptat de CLARK, inventatorul stivuitorului, pentru 2017. GTS20-33 lansat în 2016 scoate în evidență ceea ce a făcut din CLARK un brand cult pe piața globală de manipulare a materialelor: ca întotdeauna, CLARK a combinat o configurație standard premium și motoare puternice, eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil (diesel și GPL), cu un design robust bazat pe propriul său principiu „Built to Last®”. GTS20-33 cu frâne cu disc ude, standard, combinate cu o transmisie de înaltă performanță, are o capacitate de încărcare nominală de 2,0 până la 3,3 tone. Designul robust asigură o rată de transfer ridicată și un cost total de proprietate redus, chiar și în timpul utilizării grele. Ediția aniversară a modelului GTS20-33 are un aspect izbitor cu jante negre, sigla centenară pe montant, autocolantul ediției aniversare de pe șasiu și modelul special de scaune cu relief „1917” și însemnele Eugene Clark.
Frâne cu disc umede – transmisie separată
Frânele cu disc ude închise, răcite cu ulei, oferă operatorului o ușurință maximă a utilizării prin reducerea forțelor pedalei cu 50% comparativ cu frânele cu tambur convenționale. Ca un beneficiu suplimentar, designul frânei și uleiul utilizat nu necesită întreținere aproape complet. În comparație cu frânele cu tambur convenționale, nu există deci aproape niciun cost de întreținere. Transmisia separată decuplează motorul cu combustie de cadrul vehiculului, reducând considerabil transmisia vibrațiilor motorului. Acest lucru are ca rezultat mult mai puțin stres fizic asupra operatorului datorită transmiterii sunetelor și vibrațiilor suportate de structură. Cu astfel de caracteristici tehnice, mașinile oferă o plimbare confortabilă, previn oboseala operatorului prin compartimentul operatorului conceput ergonomic și promovează o productivitate mult mai mare.
Design aniversar pentru seria GEN2: C20-35D / L
Ediția specială a modelului CLARK C20-35D / L pentru a marca aniversarea companiei oferă toate avantajele seriei compacte GEN2 pentru utilizare în producție, depozitare, reciclare și încărcare a camioanelor. Toate stivuitoarele din serie cu o dată de introducere a comenzii de la 1 ianuarie până la 31 decembrie 2017 vor fi furnizate ca ediție specială centenară. Aceasta se caracterizează printr-un aspect premium, cu o protecție și un șasiu argintiu, însemne pe protecția aeriană și verticală, un model special de scaune, jante negre și textul „Ediția aniversară”.
Unități puternice în modelele aniversare GEN2 și GTS
Trei unități de acționare sunt disponibile pentru modelele aniversare: ambele modele sunt echipate cu un motor MMC-PSI GPL (2,3 L) cu o putere impresionantă de 51,6 kW și un sistem de alimentare PSI pentru utilizarea GPL. Șaisprezece supape asigură un cuplu suficient. Aprinderea controlată de hartă reglează electronic timpul de aprindere pentru a utiliza puterea disponibilă la efectul maxim, menținând în același timp un consum redus de combustibil. Cu un design puternic și ecologic, motorul turbo diesel Isuzu (2,1 L, 46 kW) cu clasa de emisii 3b este disponibil pentru ambele modele și este recomandat pentru aplicații care implică pante abrupte combinate cu sarcini nominale grele continue. Sistemul folosește un filtru catalizator de oxidare diesel (DOC) ca standard pentru emisiile de eșapament conforme cu reglementările. Injecția directă conferă acestui motor un cuplu de vârf foarte mare. Pentru o utilizare mai puțin intensivă, seria GTS20-33 vine, de asemenea, cu motorul diesel Yanmar (3,0 L, 34,2 kW) cu clasa de emisii 3a. Toate motoarele utilizează o transmisie automată CLARK powershift cu variație continuă.
Gama modulară a cabinei
În plus față de cabinele montate din fabrică, atât GTS20-33, cât și seria C20-35 pot beneficia de gama modulară de cabina stivuitor CLARK. Cabinele motostivuitoarelor pot fi adaptate și, prin urmare, pot fi comandate și pentru echipamentele de stoc și unitățile care sunt deja utilizate. Diverse versiuni diferite ale cabinelor pot fi furnizate în funcție de preferințe și cerințe: Nivelul 1 (acoperiș), Nivelul 2 (acoperiș + față), Nivelul 3 (acoperiș + față + spate) și Nivelul 4 (cabină completă). Alte caracteristici precum secțiuni laterale din PVC, sisteme de încălzire, placare interioară și iluminat sunt de asemenea disponibile la cerere.