Noul stivuitor de vanzare contrabalansat GTS20-33 de la CLARK prezinta o serie de modele de motor cu ardere cu un raport preț-performanță extrem de atractiv, care va fi cu siguranță de interes atât pentru clienții noi, cât și pentru cei existenți. Componentele de înaltă calitate utilizate în configurația standard și motoarele eficiente și eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil (stivuitor diesel sau stivuitor GPL de vanzare) sunt garantate pentru a menține costurile de exploatare (TCO) scăzute chiar și în aplicații grele. Piesele metalice și de vinil rezistente, esențiale pentru conceptul său robust, construit până la ultimul, asigură faptul că acest stivuitor va oferi ani de service fără probleme asociate tuturor mașinilor CLARK. CLARK GTS20-33, cu capacități de 2,0 t, 2,5 t, 3,0 t și 3,3 t, este proiectat pentru viteze de transfer ridicate, cu caracteristici de manipulare ergonomice și sigure.
„Cerere uriașă”
„Ne confruntăm deja cu o cerere uriașă pentru noul GTS cu anvelope pneumatice sau superelastice, ceea ce promite o lansare pe piață cu succes”, a declarat Rolf Eiten, CEO CLARK Europe. Primele modele GTS care au fost expediate au fost deja livrate importatorilor CLARK din Egipt Falcon Motors SAE, care au prezentat imediat noua mașină la expoziția Handling Expo Cairo la sfârșitul lunii noiembrie 2015. Falcon Motors a început chiar să primească primele comenzi. pentru GTS din regiunea MENA la expoziție – inclusiv unul de la clientul CLARK Wafik Bassily, CEO al Beta Company Limited din Cairo: „M-am uitat la alte stivuitoare, dar GTS30 este prima alegere pentru mine: este dur și fiabil, mașina perfectă pentru nevoile noastre. Mă încred în calitatea produselor CLARK de ani de zile și sunt încrezător că GTS30 va fi la înălțimea imaginii lor pozitive. ”
Motoare diesel Yanmar și ISUZU
GTS20-33 este disponibil cu două variante de motoare diesel: ca mașină de mare putere cu motoarele Yanmar 4TNE94L (34,3 kW) sau ISUZU 4LE2X (46 kW) dovedite în industrie. Motoarele diesel Yanmar, o nouă alegere pentru GTS20-30, oferă o călătorie excepțional de confortabilă și liniștită. Motorul diesel ISUZU este ideal pentru aplicații care implică unelte mari montate sau pante abrupte combinate cu sarcini nominale grele continue (disponibil opțional pentru GTS20-30, standard cu GTS33).
Motorul MMCPSI GPL
Motorul LPC MMC-PSI (4G64) cu sistem de alimentare PSI oferă un impresionant 51,6 kW. Costurile de service au fost reduse cu până la 25% și aici, datorită întreținerii mai ușoare și introducerii de curele dințate și bujii mai durabile. Emanuel Matthaei, director de vânzări și marketing al CLARK Europe GmbH: „Performanța solidă este obținută prin utilizarea a 16 supape în loc de 8 pentru a genera un cuplu mai mare. Aprinderea controlată de hartă înseamnă că timpul de aprindere este reglat electronic și puterea disponibilă este utilizată la efect maxim. În cele din urmă, sistemul electronic de control al turației motorului generează o livrare optimă a puterii. ”