Noul stivuitor 4-5.5 T. Stage V - Stivuitor, Electrostivuitor, Transpaleta - Carpatlift

Noul stivuitor 4-5.5 T. Stage V

CARACTERISTICI

Cu Hangcha, puteți îndeplini standardele de emisii Stage V standarde ce oferă clienților valoare, inovație și performanță. Tehnologiile includ sisteme de combustibil common rail, catalizatori de oxidare diesel (DOC) și filtre de particule diesel (DPF). Proiectat și optimizat astfel incat maximizează eficiența și fiabilitatea fiecarui motostivuitor.

Confort

Spațiul suplimentar pentru picioare este oferit pentru a reduce oboseala operatorului în mod semnificativ. Noua treaptă larg deschisă și anti-alunecare face intrarea și ieșirea ușoară și sigură. Sistemul opțional de control proporțional electro-hidraulic contribuie la o manipulare mai sensibilă și mai precisă a sarcinii. Pârghiile ușor de manevrat asigură o operare totală de manipulare a sarcinii. Este prevăzută o cotieră pentru a reduce oboseala.

Există patru niveluri de absorbție a șocurilor aplicate pentru a reduce vibrația de la șosea la stivuitor. Padul de amortizare este aplicat pentru a reduce vibrațiile, precum  între axa de direcție și șasiu, motorul motostivuitorului, convertizorul de cuplu și șasiu, apărătoarea și șasiu. Iar scaunul cu suspensie este o altă reducere a vibrațiilor.

Intretinere

Suportul rotativ pentru stivuitoarele GPL este ușor de înlocuit, reducand astfel timpul de nefuncționare.
Noul controler al stivuitorului integrează toate componentele electrice, oferă o durabilitate excelentă pentru temperatură, apă și vibrații pentru cele mai solicitante operațiuni.
Capacul panoului poate fi ridicat usor pentru a verifica lichidul de frână.
Încuietoarea ușor de utilizat oferă acces rapid la compartimentul motor.
Designul din două piese face ca podeaua să fie ușor de ridicat și îndepărtat pentru acces la trenul de propulsie.
Elementele de fixare ale capacului radiatorului pot fi rotite cu ușurință manual pentru a permite inspecții sau întreținere rapide.

Productivitate

Prin optimizarea designului transmisiei, trenul de propulsie oferă o eficiență mai mare, iar viteza de conducere este crescută cu 20%.
Uleiul de frână și uleiul de direcție sunt separate și nu interferează unul cu celălalt, folosind un sistem de direcție dinamic cu senzor de sarcină, mai eficient din punct de vedere energetic.

Fiabilitate

Noul filtru de aer, cu admisie tangenţială, etanșare dublă cu filtru de siguranță, este durabil, fără coroziune și rezistent la vibrații, oferă o eficiență mai bună a filtrului și o rezistență mai mică la admisie decât precedentul filtru.
Există un acumulator de energie aplicat în sistemul de frânare, ceea ce înseamnă că atunci când motorul este oprit, poate oferi, de asemenea, frâna de urgență de peste 4 ori.
Dispozitivul de blocare al amortizorului capotei motorului și al frânei de parcare contribuie la creșterea siguranței de utilizare a stivuitorului.