Motor stivuitor diesel Kubota cu filtru de particule diesel și STAGE 5 a gazelor de eșapament

Duisburg, 8 iunie 2020 – Clark oferă acum stivuitor diesel de vanzare din seria C40-55sD și C60-80D900 cu capacități de încărcare de la 4 la 8 tone un motor diesel Kubota de nivelul 5.

Echipate cu un filtru de particule diesel și convertor catalitic de oxidare diesel, stivuitoare diesel Clark deschid acum domenii de aplicare care le-au fost refuzate anterior din cauza lipsei unui filtru de particule diesel. Noul motor puternic cu 4 cilindri cu injecție de combustibil common rail are alte avantaje față de motoarele utilizate până acum, pe lângă tehnologia mai ecologică. Motorul de motostivuitor Kubota V3800-CR-TE5B cu management complet electronic al motorului nu este doar mai ecologic decât predecesorul său, dar are și scoruri cu o curbă de cuplu optimizată și o funcționare mai economică. Aceasta permite operatorului să obțină o eficiență mai mare atunci când folosește camionul.

 Emisii reduse și consum economic

Pentru filtrarea optimă a gazelor de eșapament, Kubota combină un catalizator de oxidare diesel (DOC) cu recircularea gazelor de eșapament și un filtru de particule diesel (DPF). Datorită tratamentului integrat al gazelor de eșapament cu DOC și DPF, motorul Kubota îndeplinește standardele stricte privind gazele de eșapament din stadiul 5 al UE conform regulamentului (UE) 2016/1628. Comparativ cu motoarele Stage 3b, motorul Kubota Stage 5 reduce din nou dimensiunea particulelor de funingine și limitează numărul de particule emise.

În plus, motorul Kubota stage 5 este mult mai eficient din punct de vedere al consumului de combustibil decât motorul diesel utilizat anterior. Datorită creșterii eficienței, operatorul realizează o economie de 5% în consumul de combustibil. Nu este necesar AdBlue pentru a utiliza motorul Kubota Level 5, ci doar combustibil cu un conținut de sulf mai mic de 0,0015% (15 ppm).

În plus, motorul Kubota marchează cu funcționarea sa silențioasă. În acest scop, producătorul a optimizat sistemul de răcire și, în special, a revizuit ventilatorul și deflectorul de aer în ceea ce privește generarea de zgomot. În plus, începutul rece în sezonul de iarnă a fost îmbunătățit datorită preîncălzirii aerului de admisie.

Regenerarea automată a DPF

Când stivuitorul Clark funcționează normal, motorul generează suficientă căldură, astfel încât regenerarea să aibă loc automat, fără oprire în timpul funcționării. Un proces de regenerare cu un timp de oprire corespunzător este necesar numai pentru operații ușoare și timpi scurți de funcționare. Șoferul este apoi informat prin intermediul afișajului șoferului Clark și ghidat vizual prin procesul de regenerare. Dacă este necesar un proces de regenerare, acesta trebuie efectuat fără a preveni deteriorarea filtrului de particule diesel.

Stivuitoarele noi de vanzare Clark oferă noile motoare diesel Kubota cu opțiunile obișnuite, precum aer condiționat, limitator de viteză și diverse variante de evacuare.